الاسین

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

الاسین

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

  • ۰
  • ۰

متن تقدیرنامه پژوهشگر برتر

در این مطلب چند نمونه از متن تقدیرنامه پژوهشگر برتر را برای شما دوستان آماده کرده ایم.


باسمه تعالی

تقدیرنامه

همتی کن این جهان را باز ساز                   با نگاهی نو جهانی نو بساز

پژوهشگر برگزیده:  …………….

از اینکه با نواندیشی و نوآوری به دانش، پژوهش، تولید علم و فهم عمیق، ارزش فوق العاده  داده ؛ و با پژوهش و ترویج روحیه ی علمی با ایجاد محیطی شفاف  و پویا برای فعالیتی هماهنگ جهت تحقیق و مطالعه ی همه جانبه ،نقش موثری را در تحقق ماموریت های پژوهش بر عهده  داشته اید، سپاسگزاری می شود و این لوح تقدیردر چهارمین جشنواره پژوهشی حکیم شرق به عنوان پژوهشگر برگزیده سال ۱۳۹۵ تقدیم محضر شما می گردد.امید است با تدبرو با قابلیت های بالقوه و توانمندی های منابع انسانی، افق روشنی در تحقق چشم انداز   آینده ی ایران پدیدار نمایید. هم چنان پذیرای اندیشه های ناب و خلاقانه ی شما هستیم.

دکتر مجتبی فرجام

معاون تحقیقات و فناوری

متن تقدیرنامه از پژوهشگر برتر کشور


* متن تقدیرنامه پژوهشگر برتر *

بسمه تعالی

تقدیرنامه

پژوهشگر برتر…………………………………………………..

موفقیت چشمگیر شما رابه عنوان پژوهشگر برگزیده تبریک عرض نموده ;

این لوح تقدیر در هفته ی پژوهش  سال ۱۳۸۹ ، سال «همت مضاعف ،کار مضاعف » در جهت ارتقای فرهنگ پژوهش ،   ارتقای جایگاه پژوهش درمیان مدیران کشور و در سپاسداشت  ( …پژوهشگران / مدیران پژوهشی  برتر …) کشور که با اعتماد به نفس ،  اراده ی مستقل ،  پذیرش خطر ،  پذیرش تجربه و استقبال ازابهام در بوجود آمدن ساختارهای دانایی محور و تقویت این مهم نقش داشته اند تقدیم حضور ارزشمندتان می گردد.

با امید به اینکه با محمل فرمایش مقام معظم رهبری  در دهه «گفتمان عدالت و پیشرفت» و منویات ایشان در «گفتمان علمی ، باید گفتمان مسلط وغالب جامعه باشد واقتدار حقیقی یک ملت درگرو علم است» بتوانیم با تجارب ، تخصص وتوانمندی های موجود مسیر توسعه وتعالی را طی نموده ، به سوی اهداف ترسیم شده حرکتی شایان داشته باشیم .

دکتر علی اصغر خالقی

رییس دانشگاه

تقدیر هفته پژوهش

  • ۹۷/۰۳/۱۹
  • سا نا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی