الاسین

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

الاسین

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پایگاه مقالات،آموزش و تدریس ریاضی فدیکا

 
 
 
 

وبسایت فدیکا ، مرکزی جامع جهت آموزش و تدریس ریاضی

مشاوره تحصیلی – مقالات ریاضی – فیلم های آموزشی – جزوات – پایان نامه و …

 

خدمات ما

 
 

سیستم‌های دینامیکی ریاضی

سیستمِ پویا یا سیستمِ دینامیک (dynamical system) در ریاضیات و حل مسائل صنعتی، اجتماعی و مدیریتی، به سامانه‌هایی گفته می‌شود که حالت آن‌ها با زمان تغییر می‌کند. به عبارت دیگر، در آن یک تابع نحوه وابستگی نقاطی از یک فضای هندسی را به زمان توصیف می‌کند. «پویایی سیستم» (system dynamics) را نباید با «سیستم پویا» (dynamical system) اشتباه گرفت؛ این دو لزوماً به یک مفهوم اشاره نمی‌کنند. مثالی از یک سیستم پویا (یا سیستم دینامیک)، وابستگی زمانی نقاط مختلف یک آونگ متحرک یا آب جاری در یک لوله است. برای هر زمان معین، یک سیستم دینامیک، یک «حالت» دارد که می‌توان آن را با مجموعه‌ای از اعداد حقیقی(یک بردار) که به وسیله یک نقطه در یک «فضای حالت» مناسب (یک منیفلد هندسی) نشان داده می‌شود بیان کرد. برای هر تغییر کوچک در حالت سیستم دینامیکی، یک تغییر کوچک در اعداد متناظر داریم.

پیدایش سیستم‌های دینامیکی

سیستم‌های دینامیکی شاخه‌ای گسترده از دانش ریاضی و کاربردهای آن را دربرگرفته و به عنوان یکی از زمینه‌های فعال و زنده آن مطرح است. بیشتر از سه قرن پیش نیوتن بذر این علم را کاشته‌ است و این علم با تلاش دانشمندان بسیاری رشد یافت. در حدود یک قرن پیش هنری پوانکاره، این شاخه از علم را به درختی تناور و محکم مبدل کرد. ازآنجا که جریان‌های اصلی این علم به واسطه تحلیل یک مدل خاص در یک مسئله طبیعی یا ریاضی به راه افتاده‌اند و در هر زمینه‌ای تعاریف و صورت‌ بندی قضایا با موضوع مورد بحث، متناسب است طبیعی است که اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه‌های بسیار در تعاریف و اهداف موردنظر شاخه‌ها ایجاد شوند به گونه‌ای که ممکن است حتی ذهن شخص نا آشنا را به تشتت دچارکنند. بنابراین، منشأ مفهوم سیستم دینامیکی به مکانیک نیوتنی برمی‌گردد و پیدایش مفاهیم مربوط به سامانه‌های دینامیکی از کارهای وسیع و اساسی پوانکاره درباره‌ی مکانیک اجرام آسمانی حدود یک قرن پیش شروع شد.

سیستم‌های دینامیکی

دسته بندی مختلفی از انواع سیستم‌های دینامیکی مطرح است. یه عنوان مثال، سیستم‌‌های دینامیکی گسسته و سسیستم‌های دینامیکی پیوسته، سیستم های متناهی البعد در مقابل نامتناهی البعد، سیستم های توپولوژیک درکنار مشتق پذیر، مختلط در مقابل حقیقی؛ دسته بندی دیگری نیز موجود است که بر اساس گسسته و پیوسته بودن سه مفهوم فضا، زمان و حالت معین می شود؛ این دسته بندی در جدول زیر خلاصه شده است.

فضا  زمان حالت  دستگاه                   
پیوسته پیوسته پیوسته معادلات با مشتقات جزئی        
پیوسته گسسته پیوسته نگاشت های روی فضاهای تابعی    
گسسته پیوسته پیوسته دستگاه معادلات دیفرانسیل عادی   
گسسته گسسته پیوسته شبکه نگاشت های به هم متصل     
گسسته گسسته گسسته اتوماتای سلولی               

سیستم‌های دینامیک خطی

سیستم‌های خطی سیستم‌هایی هستند که عملکرد آن‌ها به حالت آن‌ها بستگی نداشته باشد. یعنی تنها با دانستن نقطه ابتدایی حرکت، می‌توانیم تمامی موقعیت‌های آینده آن را بدانیم. عملکرد یک سیستم خطی دینامیکی، تنها به نقطه اولیه آن مربوط است و به حالت و موقعیت آن در زمان‌های مختلف بستگی ندارد.

سیستم‌هایی که در آن‌ها یک رابطه خطی میان سرعت و موقعیت برقرار می‌­شود، سیستمه‌ای خطی به شمار می­‌آیند. تکامل تدریجی سیستم‌های دینامیکی خطی نیز فرآیندی خطی است. اگر دو جواب برای سیستم خطی داشته باشیم مجموع آن‌ها نیز یک جواب برای سیستم است. هم چنین سیستم‌های خطی از این قابلیت برخوردار هستند که آن‌ها را می­‌توان با تجزیه مسئله به اجزا کوچکتر مورد بررسی قرار داده و سپس با جمع بندی نتایج، به تحلیل کلی آن‌ها اقدام کرد و این از جمله مواردی است که تحلیل سیستم‌های خطی را آسان می­‌سازد (مانند آنالیز فوریه، مباحث برهم نهی و …). در نهایت می‌­توان گفت که تجزیه و تحلیل معادلات مربوط به این سیستم‌ها شناخته شده است. 

سیستم‌های دینامیکی خطی، سیستم‌های دینامیکی هستند که در آن‌ها توابع ارزیابی خطی هستند. سیستم‌های دینامیکی به طور کلی راه حل‌های فرم بسته ندارند اما سیستم‌های دینامیکی خطی دارای یک مجموعه دقیق غنی از خواص ریاضی هستند. سیستم‌های خطی همچنین می‌توانند برای درک رفتار کیفی سیستم‌های دینامیکی عمومی با محاسبه نقاط تعادل سیستم و تقریب زدن آن به عنوان سیستم خطی در اطراف هر نقطه مورد استفاده قرار گیرند.

سیستم‌های دینامیکی خطی را در مقایسه با سیستم‌های غیرخطی به طور دقیق می‌توان حل کرد. علاوه بر این، راه حل‌های (تقریبی) هر سیستم غیرخطی می‌تواند با استفاده از یک سیستم خطی معادل نزدیک به نقاط ثابت آن به خوبی تقریب زده شود. از این رو درک سیستم‌های خطی و راه حل‌های آن یک گام مهم اولیه برای درک سیستم‌های غیرخطی پیچیده است.

تدریس ریاضی

تدریس ریاضی بصورت خصوص و گروهی توسط مجرب ترین اساتید- بصورت کاملا تضمینی به همراه تخفیف ویژه

فیلم آموزشی

مجموعه ای کامل از بهترین فیلم های آموزش ریاضی،توسط برترین اساتید کشور

مشاوره تحصیلی

انجام مشاوره تحصیلی در زمینه ریاضات توسط استاد دانشگاه

پایگاه مقالات

مجموعه ای کامل از مقالات – جزوات – پایان نامه و متون آموزشی ریاضی،هندسه،معادلات دیفرانسیل،جبر و احتمال و…
 مشاهده مقالات
 
 

تدریس ریاضی

بصورت خصوص و گروهی توسط استاد دانشگاه پیام نور


 
 
1500

ساعت فیلم آموزشی


بیش از 1500 ساعت فیلم آموزش ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی از دبستان تا دانشگاه
80

عنوان مقاله


بیش از 80 عنوان مقاله آموزشی ریاضی،هندسه،معادلات دیفرانسیل،جبر و احتمال-توابع و…
10

سال سابقه تدریس


بیش از 10 سال سابقه تدریس ریاضی به صورت خصوص و گروهی از مقطع پایه تا دانشگاه
2000

ساعت مشاوره تحصیلی


بیش از 2000 ساعت مشاوره تحصیلی در زمینه انتخاب رشته،رفع اشکال،برنامه زمان بندی مطالعه و مهارت تست زنی در کنکور
  • سا نا
  • ۰
  • ۰

تدریس خصوصی و گروهی ریاضیات از پایه تا کارشناسی

مدرس: کارشناس ارشد ریاضی ، مدرس دانشگاه و دانشجوی دکتری ، با بیش از 10 سال سابقه تدریس
سرکار خانم فرزامی:09178063900
-----------------
*هزینه تدریس برای تمامی شاگردان با هر سطح مالی بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

تدریس ریاضیات پایه

تدریس ریاضیات متوسطه اول : (هفتم _ هشتم _ نهم)

تدریس ریاضیات متوسطه دوم : (دهم _ یازدهم _ دوازدهم)

ریاضیات دانشگاهی: معادلات دیفرانسیل - ریاضی عمومی ۱و۲ - آمار و احتمالات - ریاضی مهندسی
-----------------
*مرور نمونه سوالات امتحانی - رفع اشکال - بیان نکات مهم شب امتحان

رشته تجربی: ریاضی۱_ ریاضی۲ _ ریاضی۳

رشته ریاضی فیزیک: ریاضی۱ و هندسه۱ _ حسابان۱ و هندسه۲ _حسابان۲ و هندسه۳ _ ریاضیات گسسته

رشته ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی: ریاضی و آمار۱ _ ریاضی و آمار۲ _ ریاضی و آمار۳
-----------------
*با دوستان و هم کلاسی های خود به صورت گروهی مراجعه نمایید تا از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

ویژه کنکوری ها: مشاوره _ برنامه ریزی _ آموزش تست زنی _ رفع اشکال

برای افراد کم بضاعت بیشترین تخفیف ممکن در نظرگرفته خواهد شد.

مُنحنی‌های ریاضی- Mathematical curves

Mathematical-curves خَم یا منحنی یک مفهوم هندسی است. در ریاضیات، مفهوم منحنی (خم) برای نشان دادن یک شیء یک بعدی و پیوسته به کار می‌رود. یک مثال ساده دایره‌ است. در گفتگوی روزمره یک خط صاف، منحنی در نظر گرفته نمی‌شود ولی در مکالمه‌ی ریاضیاتی خط‌های مستقیم و پاره خط‌ها نیز خم‌اند. در هندسه منحنی‌های بسیاردیگری مطالعه می‌شوند. هم‌چنین، منحنی(خم) می‌تواند هم معنی با تابع ریاضی یا نمودار تابع باشد. بطور کلی، خم یا منحنی به دو گونه‌است: منحنی مسطح: خمی است که بر روی سطح دوبعدی (صفحه) قابل جایگیری است. منحنی کج: خمی فضایی است که روی هیچ صفحه‌ای قرار نگیرد. منحنی مسطح بطور شهودی، خم مسطح به مجموعه‌ای از نقطه‌ها گفته می‌شود، به شرط آن‌که بتوانیم بدون بلند کردن قلم از روی کاغذ آن را رسم کنیم. منحنی‌های مسطح به سه نوع زیر تقسیم می‌شوند: منحنی ساده: یک منحنی ساده، یک منحنی مسطح است که هیچ یک از نقطه های خود را قطع نکند. منحنی بسته: به خمی اطلاق می‌شود که نقطه‌های (انتهایی) آن به هم رسیده (و بر یکدیگر منطبق) باشند. منحنی ساده بسته: منحنی ای ساده بسته است که نقطه‌های ابتدا و انتهایی آن برهم منطبق باشند و نقطه‌های خود را قطع نکند. قضیه منحنی جُردن: هر منحنی سادهٔ بسته C، صفحه را به سه زیر مجموعهٔ جدا از هم درون، بیرون و روی منحنی تقسیم می‌کند. درتوپولوژی، منحنی را به صورت زیر تعریف می کنیم: فرض کنیم I بازه‌ای‌ست از اعداد حقیقی (یعنی یک زیر مجموعه همبند ناتهی از{\mathbb {R}}). آنگاه، خم \!\,\gamma یک نگاشت پیوسته \,\!\gamma :I\rightarrow X است که X یک فضای توپولوژیکی است. خم \!\,\gamma را ساده می‌گویند اگر که برای هر x،y در I داشته باشیم: \,\!\gamma (x)=\gamma (y)\rightarrow x=y در صورتی که، I بازه‌ای بسته و کراندار\,\![a,b] باشد، امکان\,\!\gamma (a)=\gamma (b) را هم مجاز در نظر می گیریم (این قرارداد امکان این را می‌دهد که راجع به خم سادهٔ بسته صحبت کنیم). چنانچه، به ازاء برخی x\neq y (غیر از دوسر I) داشته باشیم: \,\!\gamma (x)=\gamma (y) آنگاه به \,\!\gamma (x) یک نقطهٔ مضاعف (یا چندگانه)از خم گفته می‌شود. خم \!\,\gamma را بسته یا یک حلقه می‌گوییم اگر \,\!I=[a,b] و اگر \!\,\gamma (a)=\gamma (b). بنابراین یک خم بسته یک نگاشت پیوسته از دایره S^{1} است. یک خم ساده بسته همچنین یک خم ژوردان گفته می‌شود. یک خم صفحه‌ای خم‌ای است که برای آن X یک فضای اقلیدسی است—اینها مثال‌هایی هستند که ابتدا بیان شدند. یک خم فضایی خم‌ای است که برای آن X سه بعدی یا فضای اقلیدسی است. یک خم کج خم فضایی است که روی هیچ صفحه‌ای قرار نگیرد. این تعاریف همچنین در مورد خم‌های جبری نیز صادقند. اما در مورد خم جبر معمول است که خم را به داشتن نقاط تعریف شده روی اعداد حقیقی محدود نکنیم. تفاوت بین یک منحنی و تصویرآن مهم است. دو منحنی متمایز ممکن است تصویر یکسان داشته باشند. به عنوان مثال یک پاره خط می‌تواند در سرعت‌های متفاوت پیموده شود، یا یک دایره می‌تواند به دفعات متفاوت پیموده شود. با این وجود خیلی اوقات ما فقط به تصویر منحنی علاقه‌مندیم. مهم است که هنگام مطالعه به زمینه و قرارداد توجه شود. اغلب توپولوژیست‌ها از اصطلاح «مسیر» به عنوان آنچه ما منحنی می‌نامیم و از «منحنی» به عنوان به عنوان آنچه ما تصویر می‌نامیم استفاده می‌کنند. درهندسه دیفرانسیل معمولا از اصطلاح «خم» استفاده می‌شود. تصویر یک تابع: اگر f یک نگاشت، تابع یا تبدیل از دامنهٔ D به هم دامنه‌یY باشد. آنگاه تصویر f که گاه به آن برد f نیز گفته می‌شود مجموعهٔ مقادیری است که f با تغییر ورودی‌اش روی مقادیر D به دست می‌دهد. اصطلاح تصویر تابع در متون آکادمیک نسبت به برد ارجحیت دارد. تصویر تابع می‌تواند برای زیرمجموعه‌هایی از دامنه نیز تعریف شود. [f[a,b بیانگر تصویر بازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ی [a,b] تحت تابع f است. تصویر یک تابع زیر مجموعه‌ای از هم دامنه‌ی آن است. در ابتدا سهمی ها را معرفی می‌کنیم. در متون علمی آمده است که: منایخموس ریاضیدان یونانی باستان سهمی را جهت حل مسئله تضعیف مکعب (ساختن مکعبی که حجم آن دو برابر حجم یک مکعب مفروض است فقط با استفاده از خطکش و پرگار)، مورد مطالعه قرار داد. اسحاق نیوتن در کتاب «اصول ریاضی فلسفه طبیعی» نشان داد که اگر نیروی کشش میان اجسام آسمانی متناسب با معکوس مجذور فاصله بین آن دو باشد، اجرامی که به دور یک جرم بزرگ می‌گرداند، یا باید حرکت دایره‌ای، بیضوی، سهموی یا هذلولوی داشته باشند. نیوتن از سهمی برای محاسبه مدار شهاب سنگ‌ها استفاده کرد. امروزه می‌دانیم که اگر چه سهمی مدل خوبی برای حرکت شهاب سنگ‌ها می‌باشد ولی این مدل از دقت بالایی برخوردار نیست و به ندرت مدار شهاب سنگ‌ها با دقت بسیار بالایی سهموی می‌باشند. گالیله نشان داد که وقتی جسمی را در هوا پرتاب می‌کنیم، مسیر حرکت آن سهموی می‌باشد. این موضوع زمانی صحت دارد که از مقاومت هوا و آثار چرخشی چشم پوشی شود. نیوتن و گرگوری نشان دادند که هنگامی که نور به صورت موازی به یک آینه سهموی تابانده شود، پس از انعکاس در کانون آن جمع می‌شود. پاسکال سهمی را تصویر یک دایره در نظر گرفت. اقتصادی‌ترین شکل پل کمانی در اغلب شرایط عملی سهمی می‌باشد. منحنی سهمی – Partial curve زمانی که شما به یک توپ فوتبال ضربه می‌زنید (یا تیری را از کمان رها کرده یا سنگی را به سمت آسمان پرتاب می‌کنید) پرتابه با طی کردن یک کمان به سمت بالا رفته و سپس سقوط می‌کند. مسیر پیموده‌شده توسط پرتابه بخشی از یک منحنی سهمی می‌باشد.


تابع در ریاضیات – Function in mathematics

تابع یکی از مفاهیم نظریه مجموعه‌ها و حساب دیفرانسیل و انتگرال است.

تابع به عنوان مفهومی در ریاضیات، توسط گوتفرید لایبنیتس (Gottfried Wilhelm Leibniz) در سال ۱۶۹۴، با هدف توصیف یک کمیت دررابطه با یک منحنی مانند شیب یک نمودار در یک نقطه خاص به‌ وجود آمد. امروزه به توابعی که توسط گوتفرید لایبنیتس تعریف شدند، توابع مشتق‌پذیر می‌گوییم.

واژه‌ی تابع بعدها توسط لئونارد اویلر(Leonhard Euler ) در قرن هجدهم، برای توصیف یک گزاره یا فرمول شامل متغیرهای گوناگون مورد استفاده قرار گرفت مانند  f(x) = sin(x) + x3.

در طی قرن نوزدهم، ریاضی‌دانان شروع به فرمول‌بندی تمام شاخه‌های ریاضی براساس نظریه ی مجموعه‌ها کردند. وایراشتراس (Karl Weierstraß) بیشتر خواهان به‌ وجود آمدن حساب دیفرانسیل و انتگرال در علم حساب بود تا در هندسه، یعنی بیشتر طرفدار تعریف اویلر بود.

در ابتدا، ایده ی تابع ترجیحاً محدود شد. ژوزف فوریه (Joseph Fourier) مدعی بود که تمام توابع از سری فوریه پیروی می‌کنند در حالی که امروزه با گسترش تعریف توابع، ریاضی‌دانان توانستند به مطالعه‌ی توابعی در ریاضی بپردازند که که در سراسر دامنه‌ی خود پیوسته ولی در هیچ نقطه‌ای مشتق‌پذیرنیستند این گونه توابع توسط وایراشتراس معرفی شدند. کشف چنین توابعی موجب شد تا توابع تنها به توابع پیوسته و مشتق‌پذیر محدود نشوند.

تا انتهای قرن نوزدهم ریاضی‌دانان در هر موضوع ریاضی به دنبال تعریفی بودند که براساس نظریه مجموعه‌ها و نتایج آن باشد. دیریکله (Johann Peter Gustav Lejeune Dirichlet ) و لوباچوسکی (به روسی: Никола́й Ива́нович Лобаче́вский ) هر یک به‌طور مستقل هم‌زمان تعریف «رسمی» از تابع ارائه دادند.

بر طبق این تعریف، تابع، حالت خاصی از یک رابطه است که در آن برای هر مقدار اولیه یک مقدار ثانویه‌ی منحصربه‌فرد وجود دارد.

تعریف تابع در علم رایانه، به عنوان حالت خاصی از یک رابطه، به‌طور گسترده‌تر در [منطق] است.


  • سا نا
  • ۰
  • ۰

جعبه سازی هاول
تولید کننده و فروشنده انواع جعبه لوکس،جعبه لوح تقدیر،جعبه جواهرات،جعبه ساعت،جعبه گل و…
تنوع در تولید
ساخت انواع جعبه لوکس_ جعبه لوح تقدیر مخمل _ جعبه جواهرات_جعبه ساعت_ جعبه عطر_جعبه ست هدیه و …
نوآوری در تولید
جدید ترین روش های بسته بندی کالا های لوکس را از گروه تولیدی هاول بخواهید.
تولید طبق نیاز مشتری
ارائه طرح ها و ایده های نوین در صنعت بسته بندی، توسط طراحان حرفه ای و خوش ذوق
طراحی حرفه ای
طراحی بی نظیر بسته بندی کالا در جعبه های لوکس توسط تیم طراحی جعبه سازی هاول
محصولات ما
جلد و فولدر لوح تقدیر
جلد و فولدر لوح تقدیر (۴)
جعبه هارد باکس
جعبه هارد باکس (۱۱)
جعبه لوکس
جعبه لوکس (

متن تقدیرنامه سازمانی
به نام خدا

همکار ارجمند

جناب آقای حسن شریف نیا

 

احتراماً،

بدینوسیله اینجانب از سعی و تلاش و پیگیری های مستمر جنابعالی در انجام فعالیت های سازمانی و در راستای پیشبرد اهداف سازمانی شرکت ویرا تهران، کمال تشکر و سپاس را دارم.

لذا ، به رسم یاد بود و به پاس قدردانی از حسن همکاری و زحمات بی شائبه جنابعالی به مناسبت موفقیت در اخذ گواهی نامه توانمندی فناورانه از سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، این لوح تقدیر به حضورتان اهداء می گردد.

امید است در پرتو عنایت حق همواره در کلیه شئونات زندگی موفق و موید باشید.

 

و من ا… التوفیق

امید مازندرانی – مدیرعامل

شرکت خدمات ویرا تهران

 

کاربرد متن تقدیرنامه سازمانی : متن تقدیرنامه سازمانی جهت تقدیر از سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و نیز تقدیر از کارکنان و کارمندان فعال و بازنشسته و منتخب سازمان ها،نهاد ها و ادارات خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می گیرد . هر ساله و به مناسبت های مختلفی ، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی و نیز تقدیر از کارکنان و کارمندان فعال و بازنشسته و منتخب سازمان ها،نهاد ها و ادارات خصوصی و دولتی ، به وسیله هدایایی از جمله لوح تقدیر ، تندیس و تقدیرنامه قدر دانی و تشکر می گردد . در این زمان استفاده از یک متن تقدیرنامه سازمانی در قالب لوح تقدیر سازمانی ، تندیس سازمانی و یا تقدیرنامه سازمانی می تواند بهترین گزینه جهت اهدا باشد .
برخی موارد قابل ذکر جهت استفاده از متن تقدیرنامه سازمانی به شرح زیر می باشد :

۱ – استفاده از متن تقدیرنامه سازمانی جهت اهدای تقدیرنامه و لوح تقدیر و تندیس سازمانی به سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی .
۲ – استفاده از متن تقدیرنامه سازمانی جهت اهدای تقدیرنامه و لوح تقدیر و تندیس سازمانی به کارکنان و کارمندان فعال در سازمان ها و ادارات.
۳ – استفاده از متن تقدیرنامه سازمانی جهت اهدای تقدیرنامه و لوح تقدیر و تندیس سازمانی به کارکنان و کارمندان بازنشسته در سازمان ها و ادارات .

۳)
جعبه لوح تقدیر
جعبه لوح تقدیر (۱۲)
جعبه گل و سبد گل
جعبه گل و سبد گل (۵)
جعبه کادویی
جعبه کادویی (۱)

لوح تقدیر هدیه تبلیغاتی منحصر به فردی محسوب می شود که میتوان بوسیله آن  از فرد ، سازمان یا مجموعه ای خاص تشکر و قدردانی نمود.بزرگداشت یک شخصیت بزرگ یا یک رویداد افتخار آفرین نیازمند یک سند فاخر و ارزشمند برای ثبت در حافظه جامعه و تاریخ است.مدال ها و نشان ها از دیرباز تا کنون به عنوان ابزار ثبت افتخار قهرمانان به کار رفته است.نقش برجسته های تصویری و گزارش های نگارش یافته بر لوح های بزرگ هم رسالت ثبت رویدادهای مهم تاریخی را داشته اند.

بانک متن تقدیرنامه و متن لوح تقدیر | لوح تقدیر | تقدیرنامه | جعبه لوح تقدیر | متن تقدیرنامه | متن لوح تقدیر
بانک متن تقدیرنامه و متن لوح تقدیر
متن لوح تقدیر / متن تقدیرنامه / متن تندیس
بانک متن تقدیرنامه و متن لوح تقدیر
بانک متن تقدیرنامه و متن لوح تقدیر
برای لوح های تقدیر و تقدیرنامه های مختلف ، تعدادی متن در بخش بانک متن وب سایت لوحیران جمع آوری شده است . متن های جمع آوری شده برای لوح های تقدیر و تقدیرنامه ، در گروه های مختلف طبقه بندی شده اند . برای دیدن متون موجود در هر گروه، بر روی آن کلیک کنید . نکته مهم : تهیه متن مناسب بر عهده مشتریان می باشد و متون قرار گرفته در این وب سایت صرفا برای ایجاد پیش زمینه فکری برای تهیه متن مناسب برای لوح تقدیر،تندیس و تقدیرنامه ، تهیه و قرار داده شده است .

متن تقدیرنامه درسی|متن تندیس درسی|متن لوح تقدیر درسی بانک متن تقدیر لوحیران

متن تقدیرنامه ورزشی|متن تندیس ورزشی|متن لوح تقدیر ورزشی بانک متن تقدیر لوحیران

متن تقدیرنامه همایش|متن تندیس همایش|متن لوح تقدیر همایش بانک متن تقدیر لوحیران

متن تقدیرنامه اداری|متن تندیس اداری|متن لوح تقدیر اداری بانک متن تقدیر لوحیران

متن تقدیرنامه بازنشستگی | متن تندیس بازنشستگی |متن لوح تقدیر بازنشستگی بانک متن لوحیران

متن لوح تقدیر روز پزشک|متن تندیس روز پزشک|متن تقدیرنامه روز پزشک بانک متن تقدیر لوحیران

متن تقدیر از دانشجو | متن تقدیر از دانشجویان | متن تقدیر دانشجویی بانک متن تقدیر لوحیران

 

متن تقدیرنامه روز دانشجو|متن تندیس روز دانشجو|متن لوح تقدیر روز دانشجو بانک متن لوحیران

متن لوح تقدیر فرهنگی و هنری|متن تندیس فرهنگی و هنری|متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری بانک متن لوحیران

متن تقدیر از معلم | متن تقدیرنامه روز معلم | متن لوح تقدیر روز معلم بانک متن تقدیر لوحیران

متن تقدیرنامه سازمانی|متن تندیس سازمانی|متن لوح تقدیر سازمانی بانک متن لوحیران

خبار و مطالب علمی و ادبی و فرهنگی و هنری (۵,۸۰۳)
جملات مثبت و تاثیرگذار (۹)
حدیث و روایت از بزرگان (۹۳)
متن تبریک عید سعید غدیر خم (۲)
متن تبریک و تقدیر نیروی انتظامی (۲)
متن تقدیر اداری (۸)
متن تقدیر بازنشستگی (۲)
متن تقدیر درسی (۹)
متن تقدیر روز بیمه (۱)
متن تقدیر روز کارگر و کارگر نمونه (۲)
متن تقدیر فرهنگی و هنری (۷)
متن تقدیر معلم و استاد (۲)
متن تقدیر همایش (۹)
متن تقدیر و تبریک دهه فجر (۱)
متن تقدیر ورزشی (۸)
نهج البلاغه: آشنایی با مفاهیم و مطالب آن (۳۳)

متن لوح تقدیر روز بیمه|متن تقدیرنامه روز بیمه|متن تندیس روز بیمه بانک متن لوحیران

متن تقدیر از دانشجو | متن تقدیر از دانشجویان | متن تقدیر دانشجویی بانک متن تقدیر لوحیران

متن تقدیرنامه سازمانی|متن تندیس سازمانی|متن لوح تقدیر سازمانی بانک مت

به کارگیری لوح تقدیر، برای قدردانی و بزرگداشت از شخصیت ها متداولتر و مرسوم تر است.لوح تقدیرها و تقدیرنامه ها به طور معمول در یک آیین بزرگداشت اعطاء می شوند ، بنابراین کارکرد یاد بود آن مراسم را هم دارا هستند .حتی گاهی یک مدرک تحصیلی یا حرفه ای به صورت ساخت لوح تقدیر ارزشمند و زیبا ارائه می شود تا بستر مناسبی برای نمود ارزش و اعتبار آن مدرک فراهم شود.

در موقعیت های مناسب شما میتوانید جهت پیشبرد اهداف شرکت و افزایش راندمان کاری با اهدای لوح تقدیر به افراد تلاشگر و نمونه زیر مجموعه خود،روحیه و انگیزه خدمت در بین سایر افراد را بالا ببرید.

تولید و فروش مستقیم انواع:

 لوح تقدیر – جعبه لوح تقدیر – جلد و فولدر تقدیرنامه گالینگور – تندیس-سالنامه


جعبه عطر و جعبه ادکلن
جعبه عطر و جعبه ادکلن (۵)
جعبه طلا و جواهرات
جعبه طلا و جواهرات (۴)
آخرین مقالات
ساخت-جعبه-کادویی-ساده
آموزش ساخت جعبه کادویی ساده

آموزش-ساخت-جعبه-کادو-شکلاتی
آموزش ساخت جعبه کادو شکلاتی

آموزش ساخت جعبه کادو مدل بالشتک

آموزش-ساخت-جعبه-کادو-مدل-هرمی
آموزش ساخت جعبه کادو مدل هرمی
۱۳۹۶/۰۷/۲۷
جعبه-کادو-مردانه
آموزش ساخت جعبه کادویی مردانه

 

  • سا نا
  • ۰
  • ۰

جعبه لوح تقدیر

تولید و فروش مستقیم انواع جعبه لوح تقدیر – جعبه تقدیرنامه – جعبه تندیس در سایز و رنگهای مختلف.جعبه های تولید شده شامل:۱- جعبه لوح تقدیر مخمل ۲- جعبه لوح تقدیر مخمل جیر ۳- جعبه لوح تقدیر چوبی ۴- جعبه لوح تقدیر طرح چوب ۵- جعبه لوح تقدیر چرمی می باشد. گروه تولیدی هاول آماده همکاری با کلیه سازمانها ، ادارات ، شرکتهای خصوصی ، آموزش و پرورش ، دفاتر تبلیغات ، خدمات حکاکی و برش لیزر و …

 

کاربرد لوح تقدیر و تقدیرنامه

لوح تقدیر هدیه تبلیغاتی منحصر به فردی محسوب می شود که میتوان بوسیله آن از فرد ، سازمان یا مجموعه ای خاص تقدیر و تشکر نمود. بزرگداشت یک شخصیت بزرگ یا یک رویداد افتخار آفرین نیازمند یک سند فاخر و ارزشمند برای ثبت در حافظه جامعه و تاریخ است. مدال ها و نشان ها از گذشته تا کنون به عنوان ابزار ثبت افتخار قهرمانان به کار رفته است.

نقش برجسته های تصویری و گزارش های نگارش یافته بر لوح های بزرگ هم رسالت ثبت رویداد های مهم تاریخی را داشته اند.به کارگیری لوح تقدیر، برای قدردانی و بزرگداشت از شخصیت ها متداولتر و مرسوم تر است.

لوح تقدیرها و تقدیرنامه ها به طور معمول در یک آیین بزرگداشت اعطاء می شوند ، بنابراین کارکرد یاد بود آن مراسم را هم دارا هستند .حتی گاهی یک مدرک تحصیلی یا حرفه ای به صورت ساخت لوح تقدیر ارزشمند و زیبا ارائه می شود تا بستر مناسبی برای نمود ارزش و اعتبار آن مدرک فراهم شود.
در موقعیت های مناسب شما میتوانید جهت پیشبرد اهداف شرکت و افزایش راندمان کاری با اهدای لوح تقدیر به افراد تلاشگر و نمونه زیر مجموعه خود،روحیه و انگیزه خدمت در بین سایر افراد را بالا ببرید.

 

سفارش حکاکی بر روی انواع لوح چوبی ، ورق مولتی استایل ، ورق شبه فلز  و

ساخت انواع تندیس چوبی ، تندیس فلزی ، تندیس شیشه ای ،تندیس پلکسی پذیرفته می شود.

برای لوح های تقدیر و تقدیرنامه های مختلف ، تعدادی متن در بخش بانک متن وب سایت لوحیران جمع آوری شده است . متن های جمع آوری شده برای لوح های تقدیر و تقدیرنامه ، در گروه های مختلف طبقه بندی شده اند . برای دیدن متون موجود در هر گروه، بر روی آن کلیک کنید . نکته مهم : تهیه متن مناسب بر عهده مشتریان می باشد و متون قرار گرفته در این وب سایت صرفا برای ایجاد پیش زمینه فکری برای تهیه متن مناسب برای لوح تقدیر،تندیس و تقدیرنامه ، تهیه و قرار داده شده است .

متن لوح تقدیر دانش آموزی :

پیروز کسی است که با زیبایی امید، آینده را بیاراید

دانش آموز محترم ………. از آموزشگاه ……….

اینک که بادستهای مهربان، عزم راسخ و ذهن خلاق در کوچه های دل، حدیث افتخار را سرودی و موفق به کسب رتبه ………. مسابقه………. درسال تحصیلی ………. شده ای، به شکرانه همت والا و تلاش شکوهمندت، این لوح تقدیر تقدیم می گردد.

توفیق شما را در کسب درجات عالی ترا از خداوند سبحان خواستاریم.
رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه ……….

********

پیروزی، پرشی دارد به اندازه عشق

دانش آموز عزیز خانم ………. از آموزشگاه ……….

با احترام
خبر مسرت بخش، همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد، و اینک خبر شادمانه موفقیت شما نیز مایه مباهات است .

آری، دستان پرتوان و عزم استوار بار دگر حدیث پرافتخار پیروزی را می سراید و امروز را برای فردایی بهتر و سازنده آماده می سازد.

کسب رتبه ………. در مسابقه ………. سال تحصیلی ………. یادواره عزت و افتخار حسینی را تبریک عرض می نماییم و برایتان از خداوند مهربان دلی از جنس بلور، به رنگ آسمان و وسعت دریا خواستاریم .

شمع وجودتان تابنده و نورانیت دلتان پاینده
مدیر آموزش و پرورش منطقه

 متن تقدیرنامه درسی|متن تندیس درسی|متن لوح تقدیر درسی بانک متن تقدیر لوحیران
بانک متن تقدیرنامه و متن لوح تقدیر
متن لوح تقدیر / متن تقدیرنامه / متن تندیس
 متن تقدیرنامه ورزشی|متن تندیس ورزشی|متن لوح تقدیر ورزشی بانک متن تقدیر لوحیران

 متن تقدیرنامه همایش|متن تندیس همایش|متن لوح تقدیر همایش بانک متن تقدیر لوحیران

 متن تقدیرنامه اداری|متن تندیس اداری|متن لوح تقدیر اداری بانک متن تقدیر لوحیران

 متن تقدیرنامه بازنشستگی | متن تندیس بازنشستگی |متن لوح تقدیر بازنشستگی بانک متن لوحیران

 متن لوح تقدیر روز پزشک|متن تندیس روز پزشک|متن تقدیرنامه روز پزشک بانک متن تقدیر لوحیران

 متن تقدیر از دانشجو | متن تقدیر از دانشجویان | متن تقدیر دانشجویی بانک متن تقدیر لوحیران

 متن تقدیرنامه روز دانشجو|متن تندیس روز دانشجو|متن لوح تقدیر روز دانشجو بانک متن لوحیران

 متن لوح تقدیر فرهنگی و هنری|متن تندیس فرهنگی و هنری|متن تقدیرنامه فرهنگی و هنری بانک متن لوحیران

 متن تقدیر از معلم | متن تقدیرنامه روز معلم | متن لوح تقدیر روز معلم بانک متن تقدیر لوحیران

 متن تقدیرنامه سازمانی|متن تندیس سازمانی|متن لوح تقدیر سازمانی بانک متن لوحیران
ساخت و فروش مستقیم انواع جعبه لوح تقدیر مخمل جیر و تقدیرنامه گالینگور
لوح تقدیر سنگی (با چاپ برجسته یا ساده)  یا سرامیک با جعبه نفیس
جعبه لوح تقدیر با لوح سنگی
جعبه لوح تقدیر با لوح سنگی

این لوح تقدیرها بسیار زیبا و با دوام هستند .لوح های سنگی یا سرامیک را می توان با توجه به نیاز مشتری در مدل های مختلف ، با جعبه ، با پایه مخمل ، پایه چوبی ، دیواری و ساعت دار تولید کرد.

ابعاد استاندار جعبه ها ۱۹*۲۶  ، صفحه لوح خور آن ۱۷*۲۴ و ابعاد لوح سنگی ۱۵*۲۰ می باشد.

در صورت درخواست مشتری می توان ابعاد جعبه و یا لوح های سنگی یا سرامیکی را به صورت سفارشی تولید کرد.

لوح تقدیر کاغذی با چاپ تذهیب با جلد گالینگور یا سلفون (به صورت برجسته یا ساده به همراه چاپ طلا کوب)
لوح تقدیر کاغذی
لوح تقدیر کاغذی با جلد گالینگور

لوح تقدیرهای کاغذی می تواند  بصورت تکی یا بهمراه جلد یا فولدر گالینگور باشد.جلد های لوح تقدیر یا  تقدیر نامه معمولا بصورت دو لت و سه لت به فروش می رسند. چاپ طلا کوب نیز بر روی این فولدر های تقدیرنامه در رنگهای مختلف از قبیل:طلایی،نقره ای،برنزی و… امکان پذیر می باشد.در صورتی که طرح کلیشه به صورت اختصاصی و طبق سفارش مشتری باشد هزینه ساخت آن به صورت جداگانه محاسبه شده و بر عهده مشتری می باشد.

 

 لوح تقدیر چوبی یا فلزی با جعبه نفیس مخمل جیر یا چوبی اعلا
جعبه لوح تقدیر با لوح فلزی
جعبه لوح تقدیر با لوح فلزی

این مدل با حکاکی توسط دستگاه لیزر بر روی ورق شبه فلز (مولتی استایل ) یا  صفحه چوبی که درون یک جعبه نفیس مخمل ، چوبی یا چرمی قرار می گیرد ساخته می شود.

این مدل با توجه به زیبایی و نفیس بودن لوح و جعبه استفاده شده ،کاربرد فراوانی دارد و معمولا برای بزرگداشت شخصیت ها و مسئولین از آن استفاده می گردد.

 

لوح تقدیر قاب دار (قاب عکسی)
لوح تقدیر قابدار
لوح تقدیر قابدار

این مدل از لوح تقدیرها  را می توان مانند تابلو نقاشی با قاب چوبی به دیوار نصب نمود.مدل پایه دار برای قرار دادن بر روی میز نیز موجود است. این مدل بیشتر برای گواهینامه و مدارک دوره های گذرانده شده استفاده می شود.ابعاد استاندارد این قاب ها سایز کاغذ A4 و A5 می باشد.

انواع مواد استفاده شد در ساخت:

روکش چرم طبیعی ، روکش چرم مصنوعی ، روکش گالینگور ، روکش های پی وی سی ،  پارچه مخمل جیر ، چوب طبیعی رنگ شده ،کاغذ لمینت شده،خاتم دست ساز،روکش طرح خاتم و …
 متن لوح تقدیر روز بیمه|متن تقدیرنامه روز بیمه|متن تندیس روز بیمه بانک متن لوحیران

 متن تقدیر از دانشجو | متن تقدیر از دانشجویان | متن تقدیر دانشجویی بانک متن تقدیر لوحیران

 

  • سا نا
  • ۰
  • ۰

تابع در ریاضیات – Function in mathematics

تابع یکی از مفاهیم نظریه مجموعه‌ها و حساب دیفرانسیل و انتگرال است.

تابع به عنوان مفهومی در ریاضیات، توسط گوتفرید لایبنیتس (Gottfried Wilhelm Leibniz) در سال ۱۶۹۴، با هدف توصیف یک کمیت دررابطه با یک منحنی مانند شیب یک نمودار در یک نقطه خاص به‌ وجود آمد. امروزه به توابعی که توسط گوتفرید لایبنیتس تعریف شدند، توابع مشتق‌پذیر می‌گوییم.

واژه‌ی تابع بعدها توسط لئونارد اویلر(Leonhard Euler ) در قرن هجدهم، برای توصیف یک گزاره یا فرمول شامل متغیرهای گوناگون مورد استفاده قرار گرفت مانند  f(x) = sin(x) + x3.

در طی قرن نوزدهم، ریاضی‌دانان شروع به فرمول‌بندی تمام شاخه‌های ریاضی براساس نظریه ی مجموعه‌ها کردند. وایراشتراس (Karl Weierstraß) بیشتر خواهان به‌ وجود آمدن حساب دیفرانسیل و انتگرال در علم حساب بود تا در هندسه، یعنی بیشتر طرفدار تعریف اویلر بود.

در ابتدا، ایده ی تابع ترجیحاً محدود شد. ژوزف فوریه (Joseph Fourier) مدعی بود که تمام توابع از سری فوریه پیروی می‌کنند در حالی که امروزه با گسترش تعریف توابع، ریاضی‌دانان توانستند به مطالعه‌ی توابعی در ریاضی بپردازند که که در سراسر دامنه‌ی خود پیوسته ولی در هیچ نقطه‌ای مشتق‌پذیرنیستند این گونه توابع توسط وایراشتراس معرفی شدند. کشف چنین توابعی موجب شد تا توابع تنها به توابع پیوسته و مشتق‌پذیر محدود نشوند.

تا انتهای قرن نوزدهم ریاضی‌دانان در هر موضوع ریاضی به دنبال تعریفی بودند که براساس نظریه مجموعه‌ها و نتایج آن باشد. دیریکله (Johann Peter Gustav Lejeune Dirichlet ) و لوباچوسکی (به روسی: Никола́й Ива́нович Лобаче́вский ) هر یک به‌طور مستقل هم‌زمان تعریف «رسمی» از تابع ارائه دادند.

بر طبق این تعریف، تابع، حالت خاصی از یک رابطه است که در آن برای هر مقدار اولیه یک مقدار ثانویه‌ی منحصربه‌فرد وجود دارد.

تعریف تابع در علم رایانه، به عنوان حالت خاصی از یک رابطه، به‌طور گسترده‌تر در [منطق] است.

تدریس خصوصی و گروهی ریاضیات از پایه تا کارشناسی

مدرس: کارشناس ارشد ریاضی و مدرس دانشگاه ، با بیش از 10 سال سابقه تدریس
سرکار خانم فرزامی :09178063900

#ریاضیات دانشگاهی: معادلات دیفرانسیل _ ریاضی عمومی ۱و۲ _ آمار و احتمالات _ ریاضی مهندسی

#ریاضیات متوسطه دوم: (دهم _ یازدهم _ دوازدهم)
#ریاضیات متوسطه اول:(هفتم _ هشتم _ نهم)
#ریاضیات پایه

#رشته تجربی: ریاضی۱_ ریاضی۲ _ ریاضی۳

#رشته ریاضی فیزیک: ریاضی۱ و هندسه۱ _ حسابان۱ و هندسه۲ _حسابان۲ و هندسه۳ _ ریاضیات گسسته

#رشته ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی: ریاضی و آمار۱ _ ریاضی و آمار۲ _ ریاضی و آمار۳

ویژه کنکوری ها: مشاوره _ برنامه ریزی _ آموزش تست زنی _ رفع اشکال

برای افراد کم بضاعت بیشترین تخفیف ممکن در نظرگرفته خواهد شد.

  • سا نا