الاسین

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

الاسین

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ازدیدکننده گرامی در این برگه فهرست شرکت‌های جعبه سازی (تولید جعبه بسته بندی) را تماشا می‌کنید که خدمات و تولیدات آن‌ها شامل: جعبه فست فود (جعبه پیتزا، جعبه ساندویچ)، جعبه هاردباکس (جعبه فانتزی، جعبه مقوای سخت، جعبه کاغذ کشی شده)، جعبه اسپیرال (جعبه استوانه‌ای)، جعبه بهداشتی (جعبه دارو، جعبه مواد غذایی، جعبه مواد آرایشی، جعبه عطر و ادکلن و...)، جعبه لاکباتم، جعبه صنعتی، جعبه طلا و جواهرات، جعبه هدایای تبلیغاتی، جعبه لوازم یدکی، جعبه پیراهن، جعبه کفش، جعبه ته قفلی، جعبه پنجره‌دار، جعبه دستمال کاغذی، جعبه شکلات و کاکائو، جعبه آجیل و خشکبار، جعبه طلقی و... می‌باشد که با کلیک بر روی عنوان آگهی هر شرکت می‌توانید به اطلاعات تماس آن دسترسی پیدا کنید.

گروه چاپ و بسته بندی آذپک با 12 سال سابقه درخشان و همکاری مستمر با شرکت‌ها، کارخانجات و تولیدی‌های معتبر، در زمینه تولید انواع جعبه‌های مقوایی، لمینتی (بهداشتی، صنعتی، غذایی) لمینت بر روی کارتن و کارتن مادر در ابعاد و طرح‌های مختلف با قیمت منصفانه…

تولید کننده جعبه‌های هارد باکس در سایزهای مختلف و جعبه‌های کادویی و باکس‌های گل و تولید انواع کارتن‌های مادر و لمینتی و دایکاتی

صنایع چاپ و بسته بندی ایرانیان پک
مجتمع چاپ و بسته بندی آپادانا
جعبه سازی
مجتمع چاپ و بسته بندی آپادانا، مرکز تخصصی چاپ و بسته بندی، جعبه سازی، ساخت هارد باکس (جعبه سخت)، چاپ هولوگرام، چاپ کاتالوگ و بروشور، چاپ ساک دستی، چاپ افست و…


چاپ سرو
جعبه سازی
طراحی و ساخت انواع جعبه فست فود (جعبه پیتزا، جعبه ساندویچ)، جعبه هاردباکس (جعبه فانتزی، جعبه مقوای سخت، جعبه کاغذ کشی شده)، جعبه اسپیرال (جعبه استوانه‌ای)، جعبه بهداشتی (جعبه دارو، جعبه مواد غذایی، جعبه مواد آرایشی، جعبه عطر و ادکلن و…)، جعبه…

نشانی : شیراز، خیابان توحید، خیابان اهلی، کوچه پنج، مجتمع اهلی، واحد 2
تماشای اطلاعاتتولید جعبه هارد باکس رضازاده
تولید جعبه هارد باکس رضازاده
جعبه سازی
طراحی و تولید جعبه‌های مقوایی سخت یا هاردباکس جهت مصارف گوناگون شامل جعبه گل – جعبه هدیه – جعبه شکلات – جعبه کتاب – جعبه سررسید – جعبه کادوئی – جعبه کفش و…

نشانی : اصفهان، کهندژ
تماشای اطلاعاتنارون کارتن
نارون کارتن
جعبه سازی کارتن سازی
برخی از خدمات قابل ارایه نارون کارتن: تولید کارتن‌های داخلی صادراتی اعم از مواد غذایی، کشاورزی (میوه، سموم، کود)،  آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار آلات، برق و الکترونیک، چینی و سرامیک، دارو و صنایع دارویی، مواد شیمیایی، کامپیوتر،…

نشانی : تهران، خیابان امام خمینی، نرسیده به یادگار امام، نبش شهرستانی
تماشای اطلاعاتصنایع چاپ و بسته بندی مانا
صنایع چاپ و بسته بندی مانا
جعبه سازی
تولید انواع جعبه‌های لوکس و نفیس، هاردباکس با مدرن‌ترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک، تکنولوژی 2017

نشانی : تهران، خیابان شهیدمطهری، تقاطع میرزای شیرازی، ساختمان 382، واحد 13
تماشای اطلاعاتصنایع چاپ و بسته بندی مارلیک
صنایع چاپ و بسته بندی مارلیک
جعبه سازی
صنایع چاپ و بسته بندی مارلیک واقع در استان تهران با بیش از بیست سال تجربه‌ی درخشان خدماتی از قبیل انواع کارتن‌های ساده و لمینتی دایکاتی – انواع جعبه‌های هارد باکس (rigid box) و پک‌های مدیریتی – جعبه‌های چوبی (wooden box) – انواع…

نشانی : تهران

جعبه سازی


صنایع چاپ و بسته بندی ایرانیان پک در زمینه تولید جعبه‌های فست فود، رستوران، کافی شاپ و سایر صنایع به مدت بیش از 20 سال است که فعالیت می‌کند و در این بین با نام‌های آشنا و برندهایی همچون: مسلم، پپروک، پدر خوب، اعلا و غیره همکاری داشته و دارد.

شرکت تولیدی کادوپیچ در سال 1396 فعالیت خودش را با هدف ارتقا سطح کیفی تولیدات داخلی جعبه فانتزی و مقوایی(هاردباکس) و همچنین رقابت با تولیدکنندگان خارجی شروع کرد. شرکت تولیدی کادوپیچ طی این مدت کوتاه با بکارگیری نیروی مجرب و کاردان و خلاق در زمینه…

  • سا نا
  • ۰
  • ۰

آموزش ریاضی تدریس ریاضی کلاس ریاضی کلاس تقویتی

فیلم های آموزشی درس ریاضی را در پایین صفحه مشاهده کنید.

ریاضی نه تنها جزء علوم پایه می باشد بلکه مادر همه علوم است. آموزش ریاضی از همان دوران یونان باستان برای کشف نظم موجود در طبیعت وجود داشت. علم ریاضی از یک طرف ذهنی است و از طرف دیگر کاربردی و عملی می باشد برای همین این هنر باستانی از گذشته های خیلی دور مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است تا بوسیله آن بتوانند نظم موجود در طبیعت را درک کنند و توصیفی برای آن داشته باشند.

 برای یادگیری بهتر درس ریاضی می توانید مقاله یادگیری درس ریاضی را مطالعه کنید

ما با آموزش خصوصی ریاضی می خواهیم نظم موجود در طبیعت را با قوانین و فرمول ها تعریف کنیم به همین خاطر آموزش ریاضی اهمیت ویژه ای پیدا می کند. همانطور که در بخش روش یادگیری ریاضی اشاره کردیم این کار مستلزم فهم صحیح از مسئله مورد نظر و درست فکر کردن در مورد جواب آن است.

شبکه رشد رسانه‌ای است که با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فضای مجازی در اینترنت جهانی و اینترانت ملی به تکمیل، تقویت و توسعه برنامه درسی و تربیتی به منظور تحقق آرمان‌های آموزش و پرورش برای ایجاد برابری آموزشی و پرورشی (آموزش با کیفیت برای همه)، به ارائه خدمات مناسب و متناسب به کاربران می‌پردازد.

سرفصل دوره

۱

معرفی دوره و معادله

نمایش رایگان

۳۰:۴۸

جبر

رایگان برای اعضا

۱۸:۳۴

توان و جذر

رایگان برای اعضا

۳۴:۱۹

شمارنده ها و اعداد اول

رایگان برای اعضا

۳۴:۰۷

بردار و مختصات

رایگان برای اعضا

۳۱:۰۳

هندسه هفتم

رایگان برای اعضا

۰۱:۴۵:۴۵

بردار و مختصات(۲)‎

رایگان برای اعضا

۱۱:۲۰

محاسبات اعشاری (ضرب، تقسیم و جذر اعداد)‎

رایگان برای اعضا

۳۹:۳۲

نمونه سوال امتحانی ریاضی هفتم ‎-‎ نوبت اول

رایگان برای اعضا

۲۴:۵۴

نمونه سوال آزمون پایانی هفتم

رایگان برای اعضا

۲۱:۰۰تدریس ریاضی شیراز آموزش رایضی کلاس تقویتی ریاضی

تمرین راهبرد حل مساله ‎-‎ ریاضی هفتم (سری اول)‎

رایگان برای اعضا

۱۸:۰۱

تمرین راهبرد حل مساله ‎-‎ ریاضی هفتم (سری دوم)‎

رایگان برای اعضا

۱۵:۱۴

بخش اول مجموعه تمرینات تکمیلی ریاضی هفتم

رایگان برای اعضا

۰۳:۰۶:۵۲

بخش دوم مجموعه تمرینات تکمیلی ریاضی هفتم

رایگان برای اعضا

۰۱:۵۴:۵۷

بخش سوم مجموعه تمرینات تکمیلی ریاضی هفتم

رایگ

تدریس ریاضی شیراز آموزش رایضی کلاس تقویتی ریاضی

در حقیقت ریاضی منطقی فکر کردن و واقع بین بودن را به ما آموزش می دهد و حدس و گمان در آن دخالتی ندارد

نمونه عینی این بحث قضیه فیثاغورث و دیگر استدلال های ریاضی هستند که از زمان یونان باستان تا به امروز هیچ تغییری پیدا نکرده اند برخلاف علوم دیگر که اگر با استدلال ریاضی اثبات نشده باشند به مرور زمان و با کشفیات جدید تغییر پیدا می کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت:

فهرست سرفصل ها و رئوس مطالب مطرح شده در این مجموعه آموزشی، در ادامه آمده است:

درس یکم: مجموعه ها، مجموعه اعداد، توان، ب.م.م، ک.م.م

درس دوم: چند جمله ای ها، اتحاد و تجزیه کلاس تقویتی ریاضی در شیراز

شبکه رشد رسانه‌ای است که با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فضای مجازی در اینترنت جهانی و اینترانت ملی به تکمیل، تقویت و توسعه برنامه درسی و تربیتی به منظور تحقق آرمان‌های آموزش و پرورش برای ایجاد برابری آموزشی و پرورشی (آموزش با کیفیت برای همه)، به ارائه خدمات مناسب و متناسب به کاربران می‌پردازد.

فیلم آموزش ریاضی اول دبستان - درس اول تا هشتم

در کتاب ریاضی اول دبستان تلاش شده است با روش‌های آموزشی جدید دانش‌آموزان به فکر کردن ترغیب شوند و در یادگیری، نقش فعال ایفا کنند. در عین حال مهارت‌هایی را بیاموزند که توانایی آن‌ها را در حل مسئله تقویت می‌کند.

در کتاب ریاضی اول دبستان چند نگاه متفاوت وجود دارد. از طرفی ریاضیات یک هنر است که باید از لحاظ زیبایی‌شناسی و حقیقت‌نمایی ارزش‌های نهفته خود را آشکار سازد. همچنین ریاضیات مقدمه‌ای است برای آموزش مجردات که الهیات را به یاد ما می‌آورد و به معارف بالا شباهت دارد. آموزش ریاضیات نه‌ تنها اهرمی مؤثر برای رشد تفکر است بلکه وسیله‌ای برای تعالی انسان از طریق ساختارهای شناختی و معرفتی اوست که البته بدون تکیه‌بر معارف الهی و علوم توحیدی میسر نخواهد شد.

اهداف

 آموزش شمارش اشیاء پیرامون دانش‌آموزان با تمرینات جذاب و متنوع

آشنایی دانش‌آموزان با نمایش‌های مختلف یک عدد، بیان تعداد اشیای هر دسته بدون شمارش آن‌ها

درک مفهوم اضافه کردن دو شی و ایجاد توانایی پیدا کردن الگوهای شطرنجی

بالا بردن توانایی دانش‌آموزان در نوشتن صحیح نماد عدد سه و چهار و تشخیص مصادیق آن‌ها در محیط پیرامون

کشف قانون الگو و رسم الگوی تکرارشونده، اندازه‌گیری طول با استفاده از اشیاء مختلف و شمارش تعداد اشیاء واحد

آشنایی دانش‌آموزان با مفهوم جمع و تفریق و نمایش آن‌ها با استفاده از ابزار مختلف

تشخیص الگوی شطرنجی و ادامه دادن آن

درک قانون تقارن و کشیدن قرینه اشکال هندسی و همچنین در ک خصوصیات و تفاوت اشکال هندسی

درس سوم: نامساوی ها، نامعادلات، طول پاره خط، ضریب زاویه، معادله خط

درس چهارم: مثلثات

درس پنجم: تصاعد حسابی و هندسی

درس ششم: تابع، دامنه، برد

درس هفتم: تساوی دو تابع، اعمال جبری روی تابع، ترکیب توابع

درس هشتم: توابع زوج و فرد، تابع یک به یک، تابع وارون

درس نهم: انواع تابع

تابع ثابت

تابع همانی

تابع علامت

تابع قدر مطلق

تابع جزء صحیح

درس دهم: توابع نمایی و لگاریتمی

تدریس ریاضی شیراز آموزش رایضی کلاس تقویتی ریاضی

افرادی که در ریاضی دانش و مهارت کسب می کنند توانایی تجزیه و تحلیل بهتر مسائل و مطابقت دادن مسائل با مدل های ریاضی را دارند از طرفی اگر ریاضی ندانیم قدرت یادگیری علوم دیگر را هم نداریم چون اکثر آنها با علم ریاضی در ارتباط هستند و در عصر کنونی که مهارت و کسب تجربه عامل اصلی در موفقیت انسان ها است ضعف داشتن در درس ریاضی ما را از یادگیری مهارت ها و آموزش های دیگر باز می دارد.

در گذشته، فرض بر این بود که  آموزش ریاضیات برای گروه خاصی از افراد جامعه است و ریاضیات را همه نمی توانند یاد بگیرند. با تغییر هدف آموزش ریاضی، ضرورت آموزش ریاضی برای همگان درک شد. برای کمک به درک بهتر از مسائل، باید ریاضیات به صورت یک کل، آموزش داده شود.

توجه: کیفیت این آموزش توسط فرادرس تضمین شده است. در صورت عدم رضایت از آموزش، به انتخاب شما:

به صورت رایگان یک یا چند تدریس ریاضی آموزش معادل دیگر دریافت می کنید.

و یا ۷۰ درصد مبلغ پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده می شود.

 متأسفانه در دروس آکادمیک، ریاضیات را به صورت یک جزء به ما آموخته اند و صورت کلی از ریاضی در ذهن اکثر دانشجویان نقش نبسته است. بعد از یادگیری مفاهیم پایه در این آموزش می توان به یادگیری مفاهیم موجود در ریاضی ۱ مانند حد و پیوستگی، مشتق، انتگرال، دنباله و سری و اعداد مختلط پرداخت. این آموزش برای دانشجویان پیام نور نیز مناسب ارزیابی می شود.

تدریس ریاضی شیراز آموزش رایضی کلاس تقویتی ریاضی

به دلیل گسترده شدن علم ریاضی ، آموزش ریاضی به دو گرایش ریاضی محض و ریاضی کاربردی تقسیم بندی شده است همانطور که از اسم ریاضی محض مشخص است این علم یک فعالیت ذهنی است و کاربردی در امور روزمره ما ندارد در مقابل آن ریاضی کاربردی قرار دارد که از آن در علوم دیگر استفاده می شود مثلا" در علوم فیزیک و شیمی از مباحث ریاضی زیاد استفاده می شود. در ادامه این بخش می توانید تعدادی از مباحث ریاضی را که آموزش داده شده اند را ملاحظه کنید.

  • سا نا
  • ۰
  • ۰

متن لوح تقدیر ورزشی
متن لوح تقدیر ورزشی


متن لوح تقدیر ورزشی
متن تقدیرنامه ورزشی – مسابقات تفریحی ماهیگیری

تقدیرنامه

به پاس حضور شما در جشنواره ماهیگیری در دریاچه ………. و تلاش در مسابقه تفریحی ورزشی ماهیگیری،  این لوح به شما تقدیم می شود .
امید است همواره در راه پیشبرد و گسترش این رشته موفق باشید

رئیس انجمن ماهیگیران

متن لوح تقدیر ورزشی – ورزش های رزمی

سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون ورزشهای رزمی

نظر به اینکه جناب آقای ………. از استان تهران درمسابقات قهرمانی کونگ فوفول کنتاکت سال ………. کشور که درسبک آزاد رینگی و رده سنی ………. وزن ………. که درتهران برگزار گردید، شرکت کرده و مقام ………. را احراز نموده اند، لذا به دریافت این حکم مفتخر می گردند.

رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی

متن لوح تقدیر ورزشی – مسابقات کاراته

لوح تقدیر

جناب آقای ………..
بدین وسیله از مساعی و کوشش های بیدریغ جنابعالی دربرگزاری باشکوه مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی که درسال ………. در تهران برگزار گردید ، قدردانی وتشکر می نماید.
امید است بااتکال به درگاه خداوند متعالف در کلیه شئون زندگی به ویژه پیشبرد و گسترش ورزش کاراته موفق ومؤید باشید.

رئیس فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران

متن لوح تقدیر ورزشی – مسابقات والیبال

لوح تقدیر

جناب آقای  ……….
با احترام
نظربه اینکه جنابعالی درمسابقات والیبال دوره ای استان موفق به کسب رتبه برتر شده اید، این لوح تقدیر به پاس زحمات شما تقدیم میگردد.
باتشکر

هئیت والیبال استان

متن لوح تقدیر ورزشی – مسابقات شنا

لوح تقدیر

مقام اول
مسابقات
شنا
مدارس ……..
سال …….

متن لوح تقدیر ورزشی – مسابقات فوتبال

لوح تقدیر

اینک که با استعانت از درگاه خدواند متعال و در پرتو تعلیمات ارزنده مربیان و تلاش و کوشش خود درسال ……….، مقام ………. رشته فوتبال را در مسابقات قهرمانی آموزشگاه های مناطق تهران احراز نموده اید، به دریافت این حکم نایل می شوید.
امید است با یاری جستن از الطاف الهی، همواره نمونه بارزی از یک جوان ورزشکار با ایمان باشید.

مدیر تربیت بدنی و تندرستی شهر

متن تقدیرنامه ورزشی – ورزش های همگانی

بسمه تعالی
تقدیرنامه

« چه بسیار فرق است میان کاری که لذتش برود و گناهش بماند و کاری که رنجش برود و اجرش اندوخته شود »
رسول اکرم(ص)

بردار بزرگوار جناب آقای ……….
مدیرکل محترم تربیت بدنی
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهر ………..، مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء این شهر قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند. لذا بر خود وظیفه می دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»، از عنایات و توجه جنابعالی به امر توسعه ورزش های همگانی و اجرای پروژه های ورزشی جهت فراهم نمودن زمینه توسعه و رشد ورزش درشهر ……….، قدردانی نماییم .
سلامتی وموفقیت روزافزونتان را ازدرگاه خداوند متعال مسألت می نماییم

رئیس شورای اسلامی شهر ………. شهردار

متن تقدیرنامه ورزشی – مسابقات فوتسال

(یارب قوه علی خدمتک جوارحی)

تقدیرنامه

جناب آقای ……….
باسلام واحترام

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات درماه مبارک رمضان، بدین وسیله از تلاش صادقانه و همت والای حضرتعالی در جهت حمایت از برنامه ها و فعالیت های ورزشی به منظور هر چه با شکوهتر برگزار شدن مسابقات ورزشی فوتسال تشکر می شود و از حسن توجه و مساعدت حضرتعالی کمال تشکر و قدردانی بعمل می آید .
امید است بااستعانت ازدرگاه خداوند متعال موفق وپیروز باشید .

فرماندار شهرستان ………

رئیس اداره تربیتبدنی شهرستان…….

کاربرد متن لوح تقدیر ورزشی : متن لوح تقدیر ورزشی مناسب برای تقدیر از ورزشکاران و مربیان فعال در رشته های مختلف ورزشی و همچنین مناسب برای تقدیر از تیم ها و گروه های ورزشی منتخب می باشد.در طی یک فصل ورزشی کامل یک یا چند ورزشکار،مربی و یا تیم یا گروه ورزشی ، حائز رتبه های برتر ورزشی می شوند.در این زمان استفاده از یک متن لوح تقدیر ورزشی مناسب در قالب لوح تقدیر ورزشی ، می تواند گزینه مناسبی جهت اهدا به این عزیزان باشد .
برخی موارد قابل ذکر جهت استفاده از متن لوح تقدیر ورزشی به شرح زیر می باشد :

۱ – استفاده از متن لوح تقدیر ورزشی جهت اهدای لوح تقدیر ورزشی به ورزشکاران .
۲ – استفاده از متن لوح تقدیر ورزشی جهت اهدای لوح تقدیر ورزشی به مربیان رشته های مختلف ورزشی.
۳ – استفاده از متن لوح تقدیر ورزشی جهت اهدای لوح تقدیر ورزشی به تیم ها و گروه های ورزشی مختلف.

 

تهیه شده توسط واحد تحقیق و توسعه لوحیران :


 

برچسب ها و کلمات کلیدی : تقدیر ، تقدیر از ورزشکار ، تقدیر از ورزشکاران ، تقدیرنامه ، تقدیرنامه مسابقات ، متن تقدیر از ورزشکار ، متن تقدیر از ورزشکاران ، متن تقدیر برای مسابقات فوتسال ، متن تقدیر فوتسال ، متن تقدیر مسابقات فوتسال ، متن تقدیر ورزشی ، متن درسی ، متن ورزشی ، متن ورزشی ، مسابقات فوتسال ، متن تقدیرنامه ورزشی ، تقدیرنامه ورزشی ، متن لوح تقدیر ورزشی ، متن ورزشی ، متن لوح تقدیر ، لوح تقدیر ورزشی

  • سا نا
  • ۰
  • ۰

آموزش و تدریس ریاضی در شیراز

آموزش و تدریس ریاضی به صورت کامل و ۱۰۰% تضمینی در کلاسهای خصوصی و گروهی از مقطع پایه تا کارشناسی توسط استادان برتر دانشگاه و معلمان برگزیده

وبسایت فدیکا مرکزی جامع جهت معرفی استادان و معلمان ریاضی می باشد. ما با ایجاد بستری امن و بدور از قضاوت فضای را در جلسات خصوصی و یا کلاس ایجاد می کنیم تا دانش آموزان ودانشجویان بتوانند از طریق پرسش و پاسخ، نقاط کور و مبهم در حل مسئله را شناسایی کنند.

جهت مشاهده وبسایت ما و لیست اسامی اساتید در شیراز اینجا کلیک کنید.

توسط استاد دانشگاه با بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس
مدرس:سرکار خانم فرزامی _کارشناس ارشد ریاضی

#ریاضیات دانشگاهی: معادلات دیفرانسیل _ ریاضی عمومی ۱و۲ _ آمار و احتمالات _ ریاضی مهندسی

#ریاضیات متوسطه دوم: (دهم _ یازدهم _ دوازدهم)
#ریاضیات متوسطه اول:(هفتم _ هشتم _ نهم)
#ریاضیات پایه

#رشته تجربی: ریاضی۱_ ریاضی۲ _ ریاضی۳

#رشته ریاضی فیزیک: ریاضی۱ و هندسه۱ _ حسابان۱ و هندسه۲ _حسابان۲ و هندسه۳ _ ریاضیات گسسته

#رشته ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی: ریاضی و آمار۱ _ ریاضی و آمار۲ _ ریاضی و آمار۳

ویژه کنکوری ها: مشاوره _ برنامه ریزی _ آموزش تست زنی _ رفع اشکال
برای افراد کم بضاعت بیشترین تخفیف ممکن در نظرگرفته خواهد شد

تدریس ریاضی پایه دبستان و ابتدایی در شیراز

آموزش کامل و تدریس ریاضی دوره اول متوسطه

آموزش کامل و تدریس ریاضی دوره دوم متوسطه

تدریس خصوصی و گروهی ریاضی ویژه کنکور و تست زنی

کنکور سراسری – ریاضی فیزیک
کنکور سراسری – علوم تجربی
کنکور سراسری – علوم انسانی

حل تمرینات ریاضی پایه هفتم

حل تمرینات ریاضی پایه هشتم

حل تمرینات ریاضی پایه نهم

حل تمرینات ریاضی دهم تجربی و ریاضی

حل تمرینات ریاضی و آمار ۱ دهم انسانی

حل تمرینات هندسه ۱ دهم ریاضی

حل تمرینات ریاضی دهم فنی

حل تمرینات ریاضی و آمار۲ یازدهم انسانی

حل تمرینات ریاضی یازدهم تجربی

حل تمرینات هندسه ۲ یازدهم انسانی

حل تمرینات حسابان ۱ یازدهم ریاضی

حل تمرینات آمار و احتمال یازدهم ریاضی

حل تمرینات ریاضی یازدهم فنی

حل تمرینات ریاضی و آمار۳ یازدهم انسانی

حل تمرینات ریاضی۳ دوازدهم تجربی

حل تمرینات هندسه۳ دوازدهم ریاضی

حل تمرینات حسابان ۲ دوازدهم ریاضی

حل تمرینات ریاضیات گسسته دوازدهم ریاضی

  • سا نا
  • ۰
  • ۰

حدها‌ی آکرونال و قضیه‌ی شکافندگی

مرجع اصلی آن مقاله Achronal Limits, Lorentzian Spheres and Splitting از Gregory J. Galloway and Carlos Vega است که آن را در سایت قرار داده‌ام. در این پایان نامه تعمیم گسترده‌ای از مفهوم شبه‌کره در هندسه لورنتسی را خواهیم داشت. پایان نامه شامل پنج فصل است. در فصل اول، پیشنیازها. در فصل دوم، شبه‌کره‌های تعمیم یافته در قالب حد‌های آکرونال. در فصل سوم، شبه‌کره‌های کشی و شعاعی معرفی شده‌ اند و در فصل چهارم، ابتدا مشخصه‌های سختی و تحدب شبه کره‌های تعمیم یافته مورد مطالعه قرارگرفته اند سپس این نتایج، برای بدست آوردن نتایج شکافندگی فضازمان هذلولوی سراسری به کار گرفته شده اند. این پایان نامه با استفاده از مفاهیم و روش‌هایی از هندسه شبه ریمانی نوشته شده است به همین دلیل فصل پنجم، برای افرادی که آشنایی کمتری با این مفاهیم دارند در قالب ضمیمه آورده شده است.

حدها‌ی آکرونال و قضیه‌ی شکافندگی

دربحث هندسه‌ ی شبه ریمانی و به تبع آن این پایان نامه و مباحث فضازمان، مفهوم خمینه (منیفلد)، ژئودزیک‌ها، بردار‌های فضاگونه (زمان‌گونه و پوچ) و… ازاهمیت بالایی برخورداراست. پیشنیاز یادگیری خمینه‌ها وتعاریف مرتبط با آن نیز، آموختن فضاهای توپولوژیک و… می‌باشد.


جهت مشاهده‌ی مقاله بر روی لینک زیر کلیک کنید.


هندسه‌ی فیزیک – یک مقدمه

نویسنده  فرزامی .  ۱۳۹۷/۱۱/۲۰

The-Geometry-of-Physics-pdf

The Geometry of Physics An Introduction

این کتاب دانشی رو در زمینه‌های فرم‌های دیفرانسیل خارجی، هندسه‌ی دیفرانسیل، توپولوژی دیفرانسیل و جبری، گروه‌های لی، کلاف‌های برداری و فرم‌های چِرن که برای فهم عمیق فیزیک مدرن و کلاسیک و مهندسی مناسب است فراهم می‌کند. این کتاب برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بالاتردررشته‌های فیزیک، مهندسی و ریاضیات به عنوان یک کتاب درسی ایده‌آل است. دراین کتاب، درویرایش سوم، یک ویرایش مهم در ابتدای متن و قبل از آغاز فصل اول معرفی شده است که شامل یک بررسی کلی از کتاب است.

  • سا نا
  • ۰
  • ۰

هندسه های اُقلیدسی و نااُقلیدسی و بسط آن

نویسنده  فرزامی .  ۱۳۹۷/۱۲/۰۲

هندسه-های-اقلیدسی-و-نا-اقلیدسی-و-بسط-آن-ماروین-جی-گرینبرگ-(1)

این کتاب شرحی زیبا از هندسه‌های نااُقلیدسی و زمینه‌ها و استلزام‌های فلسفی پیدایش آنها و نیز تنظیم مجدد مبانی هندسه‌ی اُقلیدسی پس از این کشف مهم است. عموم علاقه‌مندان به ریاضیات و دانشجویان درس” مبانی هندسه ” مخاطبان این کتاب هستند.


خواننده با مطالعه این کتاب و به خصوص با ملاحظه اثبات قضیه اول ماورای ریاضی در مبحث هندسه هُذلولوی آن به روشنی درمی‌یابد که دو هزار سال تلاش برای اثبات اصل توازی بیهوده بوده است، و هندسه‌هایی که مبتنی بر نقض این اصل هستند می‌توانند به اندازه‌ی هندسه‌ی اُقلیدسی سازگار باشند.


در همین مبحث الگوهای بلترامی، کلاین، و پوانکاره برای نشان دادن صفحه و خطوط هذلولوی مطرح می‌شود. در بحث مثلثات هذلولوی هم مؤلف نشان می‌دهد که مثلثات هذلولوی مثلث‌های “بینهایت کوچک” همان مثلثات اُقلیدسی است. کاستی‌های هندسه‌ی اُقلیدسی و بازسازی آن از دیدگاه نوین، از دیگر مضامین اصلی کتاب است. کتاب متضمن تمرین‌های فراوان و بحث جامع در زمینه‌ی تبدیلات هندسی است.

  • سا نا
  • ۰
  • ۰

تحقیق در عملیات: هدف و تاریخچه آن ( inform )


  واژه تحقیق در عملیات از لحاظ لغوی در بسیاری از واژه‌ نامه‌ها به تجزیه و تحلیل ریاضی و علمی یک فرایند یا عملیات به منظور تصمیم‌گیری تعبیر گردیده است. به گمان برخی این مبحث توسط چارلز باپیگ (1871-1791) ابداع گردید زیرا که پژوهش‌های وی در خصوص هزینه حمل و نقل و مرتب‌سازی بسته‌های پستی در سال 1840 و همچنین بررسی رفتار تجهیزات حمل و نقل ریلی در ابعاد وسیع بوده است.


  شاخه توسعه یافته و یا همان تحقیق در عملیات که در کتاب‌های کنونی می‌توان جستجو نمود در طی جنگ جهانی دوم ظاهر گردید. عمده کسانی که در طی این دوره این شیوه را توسعه دادند پاتریک بلاکت، سیسیل گردون، وادینگتون، اون وانسبرگ، جونز و فرانک یاتس از کشور انگلیس و جورج دانتریگ از کشور آمریکا بودند. تلاش این عده در جهت تصمیم‌گیری بهتر در زمینه‌های نظیر پشتیبانی و زمانبندی آموزشی بود. پس از جنگ این شیوه در زمینه‌های مشابه بویؤه در صنعت بکار گرفته شد.


 


  تحقیق در عملیات ( OR ) چیست؟ ( informs )


  به طور خلاصه، تحقیق در عملیات ( OR ) دانشی است به منظور بکار بستن روش‌های تحلیلی توسعه یافته برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر. تحقیق در عملیات با استفاده از روش‌هایی نظیر، مدلسازی ریاضی به منظور تحلیل شرایط پیچیده، به مدیران اجرایی توانایی اتخاذ تصمیم‌های مناسب‌تر و ایجاد سیستم کارا و ثمر بخش در موارد زیر را می‌دهد:


  مجموعه داده‌های پیچیده.

  در نظر گرفتن تمامی محدودیت‌ها و شرایط موجود.

  پیش‌بینی دقیق نتایج و ارزیابی ریسک.

  بکارگیری پیشرفته‌ترین روش‌ها و ابزارهای تصمیم‌گیری.

 


  OR یک رویکرد منحصر بفرد برای اتخاذ تصمیم


  شاید شما ده‌ها مقاله و مطالب مرتبط با راه‌حل‌هایی که مدعی هستند که تصمیم‌گیری را برای شما آسان‌تر می‌سازد دیده‌اید. OR یک رویکرد منحصر بفرد است که روش‌های توسعه یافته و در عین حال پیچیده را به کمک اشخاص آموزش دیده می‌تواند پیاده‌سازی نماید. توانایی OR به ویژه در استفاده از ابزارهای توسعه یافته و روش‌هایی است که می‌تواند توانایی ارزیابی و تحلیلی که نرم‌افزارهای رایج از جمله صفحه گسترده‎ها از آن عاجزند را قوت ببخشد. به عبارت دیگر یک کارشناس تحقیق در عملیات توانایی تعریف چالش‌های عمده که شما در زمینه‌های کاری خود با آن روبرو هستید را داشته و روش‌هایی برای شفاف سازی و بکار بستن داده‌های مورد نیازتان را فراهم می‌سازد. به منظور رسیدن به این نتایج، کارشناسان OR طرح‌های خود را در راستای آخرین تکنولوژی تحلیل و ارزیابی به منظور پیدا نمودن ارتباطات ارزشمند و چشم‌اندازهای مناسب و اتخاذ پیش‌بینی‌های موثر ترسیم می‌کنند، یعنی:


  شبیه سازی که به شما توانایی آزمون رویکردها و ایده‌هایتان را به منظور بهبود هرچه بیشتر فراهم می‌سازد.

  بهینه سازی کاستن گزینه‌های تصمیم‌گیری به تعدادی محدود اما بهینه در شرایطی که گزینه‌های شدنی نامحدود و مقایسه آنها نیز کاری دشوار است.

  آمار و احتمالات

  سایر مواردی نظیر پایش ریسک و بررسی داده‌ها

 

تحقیق درعملیات یا پژوهش عملیاتی، یکی از زیرشاخه‌های ریاضیات کاربردی است، که جنبه‌های کاربردی آن در مهندسی صنایع مورد توجه قرار می‌گیرد. تحقیق درعملیات تکنیکی به منظور بکار بستن روش‌های تحلیلی توسعه یافته، برای کمک به تصمیم‌گیری بهتراست. تحقیق در عملیات با استفاده از روش‌هایی نظیر، مدل‌سازی ریاضی، به منظور تحلیل شرایط پیچیده، همواره به مدیران اجرایی توانایی اتخاذ تصمیم‌های مناسب‌تر و ایجاد سیستم کارا، بهینه و ثمر بخش را خواهد داد.


تحقیق در عملیات شاخه‌ای از ریاضیات است که برای یافتن نقطه بهینه در مسائل بهینه‌سازی، از گرایش‌هایی مانند برنامه‌ریزی ریاضی، آمار و طراحی الگوریتم‌ها استفاده می‌کند. یافتن نقطه بهینه براساس نوع مسئله مفاهیم مختلف دارد و در تصمیم‌سازی‌ها استفاده می‌شود. مسائل تحقیق در عملیات بر بیشینه‌سازی (مانند سود بیشتر، سرعت خط تولید بالاتر یا پهنای باند بیشتر) یا کمینه‌سازی (مانند هزینه کمتر یا کاهش ریسک) با استفاده از یک یا چند قید، تمرکز دارند. ایده‌ی اصلی تحقیق در عملیات یافتن بهترین پاسخ برای مسائل پیچیده‌ای است که با زبان ریاضی مدل‌سازی شده‌اند و باعث بهبود یا بهینه‌سازی عملکرد یک سامانه می‌شوند.


تحقیق در عملیات معمولاً در قالب عناوینی چون علم مدیریت، روش‌های مقداری، تحلیل مقداری و علم تصمیم‌گیری نیز بیان می‌گردد. عبارت تحقیق در عملیات معمولاً به صورت مخفف OR نوشته می‌شود. تحقیق در عملیات یک رویکرد علمی است که در صدد حل مسائل مدیریتی است و هدف آن کمک به مدیران، جهت تصمیم‌گیری بهتر است. تحقیق در عملیات بر مجموعه‌ای از فنون ریاضی تأکید دارد که یا در حوزه علم مدیریت توسعه یافته‌اند یا از سایر رشته‌های علوم همانند ریاضی، طبیعی، آمار و مهندسی اقتباس شده‌اند. تحقیق در عملیات یکی از زیرشاخه‌های ریاضیات کاربردی است و جنبه‌های کاربردی آن در مهندسی صنایع نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. ریاضیات کاربردی به متخصصان امکان می‌دهد تا جنبه‌های نظری تحقیق در عملیات را بررسی کرده و آن را گسترش دهند و توانایی ایجاد و توسعه تحقیق در عملیات را فراهم کنند. باید به خاطر داشت که تحقیق در عملیات چیزی بیش از مجموعه‌ای از فنون ریاضی است. این علم نیز همانند سایر علوم با مسائل و مشکلات به طریق منطقی برخورد می‌کند. نگاه OR به مسائل مدیریتی یک نگاه سیستماتیک و منطقی است.

  OR در حال حاضر پیرامون شما است


  OR سازمان‌ها و کارشناسان اطراف ما را مترقی کرده است. یعنی از زمانبندی بهتر کارکنان هواپیمایی گرفته تا طراحی بهتر خطوط انتظار در پارک‌های تفریحی و از برنامه‌ریزی تولید گرفته تا بهینه‌سازی صدها مرکز توزیع محلی و غیره. به عبارت دیگر با اطمینان می‌توان گفت که از بکار بستن OR منافع بسیاری حاصل می‌شود.


 


  OR چه کاری می تواند برای ما انجام دهد


  OR به صورت پیوسته می‌تواند ارزش‌های مهم را از استراتژیک گرفته تا تاکتیکی از ابتدا تا به انتهای سازمان منتقل سازد. یعنی سازمان‌های تجاری جهانی، نهادهای نظامی، مراکز درمانی و مراکز دولتی همگی فواید عمده‌ای را از OR دریافت می‌نمایند.


  به عنوان مثال مواردی نظیر:


  چشم‌اندازهای تجاری: دخالت دادن چشم‌اندازهای تجاری و کمی در مسائل پیچیده.


  عملکرد تجاری: بهبود عملکرد تجاری با بهره جستن از هوش مدل محور، در ارتباط با مجموعه‌ای از داده‌ها به منظور تصمیم‌گیری بهتر.


  کاهش هزینه: جستجوی فرصت‌های جدید به منظور کاهش هزینه یا سرمایه‌گذاری.


  تصمیم‌گیری: ارزیابی محتمل‌ترن نتایج از گزینه‌های تصمیم‌گیری و روشن نمودن گزینه‌های بهتر.


  پیش‌بینی: فراهم سازی یک بستر مناسب برای پیش‌بینی و برنامه‌ریزی دقیق تر.


  زمانبندی بهبود یافته: زمانبندی کاراتر تجهیزات و کارمندان.


  برنامه‌ریزی: بکار گرفتن روش‌های کمی به منظور پشتیبانی از عملیات‌ها و همچنین برنامه‌ریزی تاکتیکی و استراتژیک.


  قیمت گذاری: قیمت گذاری پویای محصولات و خدمات.


  بهره‌وری: کمک به سازمان‌ها برای جستجوی راه‌های بهره‌ورتر نمودن نیروی انسانی و فرایندها.


  فواید: افزایش عایدی یا بازگشت بر سرمایه، افزایش سهام بازار.


  کیفیت: بهبود کیفیت همراه با کمی نمودن و موازنه کیفی.


  بهبود: بهره جستن از کنترل بهتر و سود حاشیه‌ای بهتر.


  منابع: بهره جستن بیشتر از تجهیزات، تسهیلات، پول و اشخاص.


  ریسک: پایش کمی ریسک و شفاف‌سازی عوامل بحرانی در مدیریت و کاهش ریسک.


  نرخ بارگذاری: افزایش سرعت بارگذاری و کاهش تأخیر.


 


  OR پاسخگوی چالش‌هایی که امروز با آن روبرو هستید


  سازمان‌ها و دنیایی که ما در آن مشغول به فعالیت هستیم روز به روز در حال پیچیده‌تر شدن است. انبوهی از انتخاب‌ها و محدودیت‌های زمانی و حاشیه‌ای تصمیم‌گیری در رابطه با مسائل پیرامون را دشوارتر ساخته است. در این راستا نرم‌افزارهای کاربردی که روزانه در حال پردازش و تولید هستند حجم انبوهی از داده‌ها را بکار می‌گیرند و می‌توانند افق‌های تازه‌هایی را در اتخاذ تصمیم‌های مناسب‌تر ترسیم نمایندو با این توضیح موضوع OR می‌تواند در زمینه‌های چالش برانگیز که تعداد زیادی متغیر و سیستم که ریسک‌های متعددی را به همراه دارد بصورت مناسبی بکار گرفته شود. به طور خلاصه، OR می‌تواند به یاری بسیاری از مدیران اجرایی که با چالش‌های عمده‌ای روبرو هستند بیاید یعنی:


  · سرمایه‌گذاری در کدام بخش‌ها تا سود دریافتی افزایش یابد.


  · بهره‌گیری بیشتر از ERP و CRM و دیگر سیستم‌ها‌ی نرم‌افزاری.


  · مدیریت با بهترین شیوه در یک مرکز تلفن.


  · مکان‌یابی یک انبار با در نظر گرفتن حاصلضرب هزینه و مسافت.


  · پیش‌بینی فروش نوع جدیدی از محصولات که پیش از این به بازار نیامده است.


  · حل مسائل زمانبندی پیچیده.


  · برنامه ریزی برای یک حمله بالقوه تروریستی.


  · تصمیم‌گیری در ارتباط با اینکه چه وقت و به چه میزان تخفیف دهیم.


  · بدست آوردن سیکل‌های تولید بیشتر از تجهیزات ساخت.


  · سرمایه گذاری بهینه بهینه در شرایطی که امنیت مالی و یا موجودی دارویی و بهداشتی مد نظر است.


  · تصمیم گیری مبنی بر این‌که به چه میزان بودجه صرف فروش متعارف و یا اینترنتی شود.


  · کاشت محصولات در شرایطی که هوا و میزان تقاضا نامعین است.


  · سرعت بخشیدن به زمان پاسخگویی، در رابطه با پلیس 110 و آتش‌نشانی.


 

  با توضیحات فوق بهره جستن از OR برای بقا در شرایط حاضر یک ضرورت است یه عبارت دیگر برای تعالی و رشد سازمان‌ها و کارخانجات می‌بایست آنرا در مقیاس وسیع بکار بست در غیر این‌صورت افق مناسبی پیش رو نخواهیم داشت.

  • سا نا