الاسین

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

الاسین

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

مجله سرگرمی-پایگاه مقالات-فیلم های آموزشی

  • ۰
  • ۰

متن تقدیرنامه ، تقدیر و تشکر از استاد ، تقدیر نامه اداری، متن تقدیرنامه بازنشستگی، تقدیرنامه ورزشی ، تقدیرنامه روز معلم ، لوح تقدیر ادبی ، تقدیرنامه دانش آموزی ، لوح تقدیر فرهنگی، لوح تقدیر همایش، تقدیر از کارمند نمونه

دراین مقاله قصد داریم تا چکیده ای از مقالات مختلف با موضوعاتی از قبیل متن تقدیرنامه ، تقدیر و تشکر از استاد ، تقدیر نامه اداری، متن تقدیرنامه بازنشستگی، تقدیرنامه ورزشی ، تقدیرنامه روز معلم ، لوح تقدیر ادبی ، تقدیرنامه دانش آموزی ، لوح تقدیر فرهنگی، لوح تقدیر همایش، تقدیر از کارمند نمونه و…. به شما معرفی نماییم.

تقدیرنامه نوع خاصی از نامه نگاری اداری محسوب می شود که در آن بنا به دلیلی خاص ، از یک یا چند نفر و یا یک مجموعه ، جهت موفقیت درانجام یک امر ، تشکر و تقدیر به عمل میآید .

در این گونه نامه ها که معمولابه تقدیرنامه مشهور می باشد ، هدف تشویق پرسنل و یا افراد معمولی می باشد تا از این طریق به ایشان ثابت شودکه فعالیتهای مثبت آنان مورد مشاهده قرارگرفته و نسبت به این موضوع که کار ایشان ارزشمند است ، امیدوار گردند . معمولا متن تقدیرنامه ها حاوی کلمات و عبارات تحسینی بوده و از بزرگنمایی بیش ازحد به دور هستند.

متن تقدیرنامه روز معلم – متن تقدیر از معلم


به نام خدا

تقدیرنامه

استاد گرانمایه/ معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند ………………………

آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم .

آرزومندم ؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد.

معلم روزت مبارک

مشاهده بیشتر

متن تبریک روز معلم – متن کوتاه روز معلم


ای معلم : ای روشنی بخش دلها . براستی که تو بعد از خداوند (علم الانسان ما لم یعلم ) هستی.چگونه می توان تو را ستود و تو را سرود که تو خود سرود قافله ی تمدن هستی .

۱۰۰۰ گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم که به من درس صبر و وفاداری آموخت . و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت .

روزت مبارک .

ای خدای عشق، ای ام الکتاب / ای معلم ، ای سراسر آفتاب / در کتاب دل نویسم با مداد / ای معلم روز تو تبریک باد.

مشاهده بیشتر

 متن تقدیرنامه اداری – متن لوح تقدیر اداری


بنام خدا

 تقدیرنامه

مدیر عامل محترم شرکت صنایع ماشین های اداری

جناب دکتر مهدی ناصری

سلام علیکم

به این وسیله مراتب سپاس خود را ازتلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی درزمینه پیشبرد اهداف بهداشتی و ایمنی درمحیط کار تقدیم می دارم . از درگاه ایزد منان دوام عزت وسلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار درراستای دستیابی به اهداف عالیه بهداشتی، ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف وپرافتخار ایران و توسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران رامسئلت دارم.

معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت

حسین حمیدی

مشاهده بیشتر

 متن تقدیرنامه فرهنگی- لوح تقدیر فرهنگی


بسمه تعالی

لوح تقدیر

دانش آموز عزیز آقای / خانم……….. سلام علیکم
به لطف حق تعالی تابستان گرم را در سایه سخاوت دلهای مهربان بودیم و از دوستی ها و همدستی هایمان خاطره های شیرین ساختیم برای روزهای آینده
تجربه بودن با شما طراوت روحمان را افزود و شمیم شور و شعورتان فضای این کانون فرهنگی را آکنده ساخت . اینک مسرور از موفقیت شمادر رشته طراحی چهره آرزو می کنیم دستی بالای تمامی دستها مدد کارت باشد. دلت مأمن مهر خدا، دستهایت درگاه دعا و چشمهایت گوهری پاک و پر بها باد .

رئیس آموزش و پرورش منطقه ………. تهران
کانون فرهنگی تربیتی ……….

مشاهده بیشتر

 متن تقدیرنامه ورزشی – تقدیر از ورزشکار نمونه


بسمه تعالی
تقدیرنامه

« چه بسیار فرق است میان کاری که لذتش برود و گناهش بماند و کاری که رنجش برود و اجرش اندوخته شود »
رسول اکرم(ص)

بردار بزرگوار جناب آقای  کاظم زارع
مدیرکل محترم تربیت بدنی
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهر شیراز مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء این شهر قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند.

    لذا بر خود وظیفه می دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»، از عنایات و توجه جنابعالی به امر توسعه ورزش های همگانی و اجرای پروژه های ورزشی جهت فراهم نمودن زمینه توسعه و رشد ورزش درشهر شیراز قدردانی نماییم .
سلامتی وموفقیت روزافزونتان را ازدرگاه خداوند متعال مسألت می نماییم

 

رئیس شورای اسلامی شیراز                                                                                  شهردار شیراز

دکتر علی حسنی                                                                                                     مسعود عباسی

  • ۹۷/۰۳/۱۶
  • سا نا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی